Monday, May 3, 2010

Rawatan Spa di Yoyoy Kamphora Spa, Gombak


SEKIRANYA Cleopatra hanya menjaga kulit wajah saja, pasti dia tidak menjadi idola wanita sedunia. Begitupun, amalan mandi dengan lambakan susu memberi satu aset lumayan buatnya sehingga diangkat sebagai ikon kecantikan sepanjang zaman.

Moralnya, pastikan kulit badan anda juga begitu agar sentiasa mendapat perhatian semasa. Jika anda perhatikan, kebanyakan wanita bekerjaya senang mengunjungi spa demi memperoleh kulit badan yang halus, gebu dan menawan.



Begitupun, anda juga boleh melakukannya. Cuma pastikan penggunaan bahan semula jadi menjadi aras penanda utama berikutan kesannya boleh dilihat dalam kadar segera.


Meskipun ramai yang menggemari produk berasaskan bahan kimia, mereka jarang mengambil tahu isi kandungan dan bahan yang digunakan dalam produk berkenaan.


Malang tidak berbau, anda mungkin mengalami masalah kulit sopak, kemerahan dan jerawat melata pada wajah ekoran tertipu dengan manfaat produk seperti yang dihebohkan.



Sehubungan itu, anda sebenarnya yang berkuasa membuat pilihan. Jika sesuai, maka cantik berseri kulit anda namun harus berwaspada selalu demi kesan jangka masa panjang.


Untuk rawatan kecantikan spa seperti lulur badan boleh hubungi kami di Yoyoy Spa.

Sila ke Yoyoy Kamphora Spa untuk sesi rundingan kecantikan secara percuma.

Sila lawati website kami untuk maklumat lanjut (http://yoyoyspa.com/)

No.19-1, Jalan PGN-1A/1, Jalan Pinggiran Batu Caves,
68100 Batu Caves, Gombak

Telefon :
03-4146 4378
03-6184 1455
012-308 4479



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...