Thursday, July 12, 2012

Tips Cantik di Bulan Puasa di Yoyoy Kamphora Spa Kuala Lumpur


Banyak perkara yang berubah kala puasa bermula. Fungsi tubuh, sel dalam badan malah kulit di permukaan wajah juga terkesan. Ada yang mesti dilakukan.

Menyambut bulan Ramadan, pasti mengundang keterujaan untuk berpuasa dengan penuh kesabaran dan kesyukuran. Namun, ada kalanya ia mengundang perubahan pada diri dan kehidupan. Walaupun amalan berpuasa sangat baik untuk kesihatan dan kesejahteraan tubuh dan minda, ada juga antara kita yang melaluinya dengan kelesuan dan keletihan terutamanya pada awal-awal berpuasa. Jangan jadikan berpuasa sebagai alasan untuk kita bermalas-malas, apatah lagi tampil dengan wajah lesu dan badan letih serta produktiviti menurun. 

Atur rutin cantik luar dan dalam agar kehidupanmu kekal sejahtera lebih-lebih lagi dengan kebaikan yang ada dalam bulan yang mulia ini. Banyak produk dan tip boleh membantu kamu menggalakan sistem luar dan dalam. Banyakkan bertenang dan berehat seperti mana sistem di dalam perutmu yang berpeluang untuk berehat selama sebulan. Ambillah peluang keemasan di bulan ini untuk menjana kesihatan yang baik seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...