Sunday, October 18, 2009

Musim Kenduri Kahwin

Terdapat ramai pasangan memilih untuk mendirikan rumah tangga di dalam bulan Shawal ini. Oleh itu, di mana-mana sahaja terdapat khemah kenduri didirikan. Kami juga turut menerima banyak undangan ke majlis kenduri daripada saudara, kawan, jiran dan pelanggan dari sekitar Batu Caves, Selayang, Gombak, Ampang, Kuala Lumpur, Selangor Cheras, Kepong, Jinjang, UIA Gombak dan seluruh Malaysia sehingga sesetengah undangan tidak dapat dipenuhi. Doa kami semoga mereka bahagia selamanya.

Bersama teman-teman, topik berkaitan dengan kesihatan wanita ditimbulkan seperti adakah selepas berkahwin badan wanita akan mengalami perubahan seperti peningkatan berat badan, kehilangan bentuk badan, kedutan kulit, selulit, black head, jerawat, lemak berlebihan bagaimana mengekalkan kesihatan dan kecantikan, ubatan dan rawatan yang sesuai untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan wanita.

Perkahwinan adalah salah satu proses kehidupan bagi seorang wanita. Peningkatan usia dan perubahan aktiviti harian memberi kesan terhadap tubuh badan seorang wanita. Perempuan yang mengandung biasanya akan mengalami peningkatan berat badan dan selepas bersalin, mereka perlu mengurus kesihatan melalui diet yang seimbang, senaman yang sesuai, rawatan facial, sauna dan pengambilan ubatan moden atau pun herba untuk mendapatkan kembali berat badan yang ideal.


Selain itu, kesihatan wanita demi hubungan suami-isteri juga perlu dipentingkan supaya hubungan rumahtangga terpelihara. Pelbagai produk seperti Atika Beauty, Payuda (memelihara bentuk dan memejalkan payudara), Perapat (mengembalikan keremajaan dalaman), Slim Trim (mendapatkan bentuk dan berat badan ideal), Set Penambat Suami, Biosirih terdapat di pasaran.

Rawatan-rawatan alternatif dan holistik seperti acupuncture ( akupuntur ), bekam alhijamah, chiropractic ( kiropraktik ) , herba traditional juga membantu di dalam penjagaan kesihatan dan kecantikan wanita. Kini kemudahan pembekam wanita Islam Muslimah turut disediakan untuk pelanggan / pesakit wanita.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yoyoy Kamphora Spa
Pusat Rawatan Kesihatan dan Kecantikan Wanita
Membekalkan produk kecantikan dan kesihatan seperti Shadira Cosmetics, BioSirih, Atika Beauty, Soy Collagen, Jus Tok Guru.

Kami juga membekal peralatan bekam alhijamah moden, jarum lancet, jarum acupuncture (akupuntur).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...