Friday, January 28, 2011

Rawatan Resdung Yang Berkesan di Yoyoy Spa

Resdung atau sinusitis adalah masalah ketidakselesaan kawasan hidung dan sekitarnya dengan SIMPTOM berikut:

    * HIDUNG sering tersumbat, berkahak, gatal, berhingus, berair, sakit dan merah di pangkal hidung, kurang deria bau, kerap bersin terutama waktu pagi dan selesema berpanjangan.

    * MUKA gatal, sakit & merah di pipi, kelihatan bengkak, sakit bahagian kening, sakit kepala dan jerawat terutama jerawat batu.

    * MATA gatal, bengkak, merah dan berair.

    * BADAN sering keletihan, lelah, rasa kurang sihat, batuk kronik, banyak kahak, ruam di belakang badan dan kuku hitam.

    * KEPALA sakit, rambut gugur, kebotakan dan berkelemumur.

    * MULUT nafas berbau, sakit gigi.



Antara penyakit lain yang berbahaya yang dikaitkan dengan masalah resdung adalah ketumbuhan dalam hidung seperti "nasal polyps" dan kanser.

Sekiranya resdung yang semakin teruk tidak dirawat dengan segera, radang pada ruang udara ini akan merebak ke bahagian-bahagian lain seperti ke bahagian mata yang boleh menyebabkan kelopak mata menjadi bengkak dan sakit, pandangan kabur serta buta.

Jika ia merebak ke bahagian tekak berhampiran selaput otak, berkemungkinan besar penyakit meningitis akan terjadi dan ini boleh menyebabkan otak bernanah (intracnial abscess) apabila ia merebak ke bahagian otak.

Kami menyediakan rawatan resdung kepada sesiapa yang mempunyai masalah resdung. Kami menyediakan rawatan resdung tanpa asap, masker herba resdung serta ubatan herba tertentu yang terpilih untuk merawat masalah resdung anda. Kami juga menyediakan bekam resdung untuk masalah resdung yang kronik. 

Perkhidmatan kami sangat berpatutan dengan harga yang mampu dilakukan semua. Rawatan kami:

* 4 batang RM 10
* 8 batang RM 20
* 12 batang RM 30
* 16 batang RM 40
* 20 batang RM 50
* 24 batang RM 60
dan seterusnya....

* Untuk rawatan tambahan menggunakan Masker Herba Resdung, hanya menambah RM 10 sahaja. Ini sangat berkesan untuk menghilangkan gatal-gatal di muka, mengurangkan jerawat dan pigmentation serta mengurangkan masalah resdung.

Sila ke Yoyoy Kamphora Spa untuk merawat masalah resdung anda.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...