Friday, December 16, 2011

Rawatan Spa Untuk Wanita


RAWATAN BADAN SEGAR DAN BERTENAGA

Rawatan kecantikan yang lengkap merangkumi muka dan badan supaya bakal pengantin berasa segar, bertenaga, ceria lagi berseri. Selain itu, siri rawatan berikut mampu membuang lemak berlebihan, meningkatkan paras tenaga dalam badan serta merangsang pemulihan semulajadi sambil mengembali atau mengekalkan kesihatan dan kecantikan anda.

1. Sauna Seri Wangi.
Anda diminta berendam dalam kolam jakuzi yang telah diisi dengan campuran air suam dan aromaterapi yang menyegarkan. Mandian herba sauna selama 20 minit ini membantu menlancarkan perjalanan darah dan mengaktifkan metabolisme.



2. Lulur Susu atau Milk Scrub.
Seluruh badan anda akan disapu dengan ramuan bijirin susu sambil menggosoknya. Tujuannya adalah bagi merangsang proses pemecahan lemak dan toksin yang terdapat dibawah kulit, memcuci serta membuang daki dan sel mati yang terdapat pada kulit. Anda akan mendapati kulit lebih halus dan gebu selesai sesi lulur tersebut.



3. Mandian Bunga Aromatika.
Mandian air aromatika menggunakan rumusan bunga-bungaan yang harum. Ia baik untuk meningkatkan paras tenaga dalam tubuh badan dan kulit sambil sambil ia membuatkan kulit anda lebih halus dan lebih cerah berseri-seri.

4. Urutan Ketenangan Minyak Lavender.
Sesi mengurut sememangnya terkenal mampu melegakan ketegangan urat dan stress yang biasa dialami oleh bakal pengantin. Tambahan pula, sesi urut ii menggunakan ramuan minyak ‘lavender’ yang harum serta pati bunga-bungaan bagi mencetus bauan segar semerbak.

5. Body Whitening + Body Mask.
Krim body whitening mask disapu atas kulit bagi mencerah sertamengekalkan lembapan pada kulit. Kemudian badan anda akan dibungkus dengan plastic khas supaya ia lebih berkesan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...