Friday, December 16, 2011

Pembekam Wanita Kuala Lumpur


Rawatan bekam sunnah di Kuala Lumpur dan Selangor. Yoyoy Kamphora Spa menyediakan rawatan bekam khas untuk wanita dan muslimah.

Berita baik bagi wanita-wanita disekitar Lembah Klang terutama di Taman  Melawati, Wangsa Maju, Ampang dan Gombak, kami telah ada pembekam wanita yang terlatih. Selain bekam, kami juga menyediakan rawatan kecantikan dan kesihatan wanita secara menyeluruh seperti lulur badan, urutan badan, facial, akupuntur dan sauna aromaterapi.



Yoyoy Kamphora Spa menyediakan rawatan bekam khas untuk kaum wanita. Kami menyediakan perkhidmatan pembekam wanita untuk rawatan bekam alhijamah, bekam darah, bekam angin dan bekam sunnah khas untuk kaum wanita.
 
Kami juga menyediakan perkhidmatan sauna aromatherapy dan urutan menenangkan seluruh badan sebelum melakukan rawatan bekam.Kami melakukan rawatan bekam darah, bekam angin dan bekam alhijamah di Gombak, Selayang, Batu Caves, Seri Gombak, Pinggiran Batu Caves, Selangor dan Kuala Lumpur.


Urutan seluruh badan dan sauna bertujuan untuk melancarkan darah ke seluruh badan dan membolehkan proses berbekam untuk mengeluarkan darah yang kotor, bertoksin dan berkolestrol akan keluar lebih sempurna.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...