Saturday, July 4, 2009

RAWATAN KECANTIKAN BAGI BAKAL PENGANTIN - RATU SEHARI


Setiap pengantin inginkan penampilan menarik pada hari paling bahagia dalam hidupnya. Ia bukan sahaja menarik untuk tatapan para tetamu, istimewanya suami,bahkan juga bagi meningkatkan keyakinan diri sendiri dalam memulakan penghidupan baru sebagai seorang isteri.

Salah satu cara untuk anda kelihatan menarik lagi berkeyakinan tinggi menjelang hari perkahwinan andaialah mengikuti rawatan kecantikan di spa yang sudah terkenal dengan perkhidmatan yang berkesan. Yoyoy Kamphora Spa menyediakan perkhidmatan rawatan kecantikan yang lengkap merangkumi beberapa rawatan muka dan badan yang dirangka khas untuk bakal pengantin.

RAWATAN BADAN SEGAR DAN BERTENAGA

Rawatan kecantikan yang lengkap merangkumi muka dan badan supaya bakal pengantin berasa segar, bertenaga, ceria lagi berseri. Selain itu, siri rawatan berikut mampu membuang lemak berlebihan, meningkatkan paras tenaga dalam badan serta merangsang pemulihan semulajadi sambil mengembali atau mengekalkan kesihatan dan kecantikan anda.

1. Sauna Seri Wangi.
Anda diminta berendam dalam kolam jakuzi yang telah diisi dengan campuran air suam dan aromaterapi yang menyegarkan. Mandian herba sauna selama 20 minit ini membantu menlancarkan perjalanan darah dan mengaktifkan metabolisme.

2. Lulur Susu atau Milk Scrub.
Seluruh badan anda akan disapu dengan ramuan bijirin susu sambil menggosoknya. Tujuannya adalah bagi merangsang proses pemecahan lemak dan toksin yang terdapat dibawah kulit, memcuci serta membuang daki dan sel mati yang terdapat pada kulit. Anda akan mendapati kulit lebih halus dan gebu selesai sesi lulur tersebut.

3. Mandian Bunga Aromatika.
Mandian air aromatika menggunakan rumusan bunga-bungaan yang harum. Ia baik untuk meningkatkan paras tenaga dalam tubuh badan dan kulit sambil sambil ia membuatkan kulit anda lebih halus dan lebih cerah berseri-seri.

4. Urutan Ketenangan Minyak Lavender.
Sesi mengurut sememangnya terkenal mampu melegakan ketegangan urat dan stress yang biasa dialami oleh bakal pengantin. Tambahan pula, sesi urut ii menggunakan ramuan minyak ‘lavender’ yang harum serta pati bunga-bungaan bagi mencetus bauan segar semerbak.

5. Body Whitening + Body Mask.
Krim body whitening mask disapu atas kulit bagi mencerah sertamengekalkan lembapan pada kulit. Kemudian badan anda akan dibungkus dengan plastic khas supaya ia lebih berkesan.


RAWATAN SERI WAJAH

Salah satu ciri istimewa sesi rawatan wajah ini ialah kaedah terkini, urut refleksologi yang menggabungkan rawatan kecantikan dengan ketenangan minda. Refleksologi wajah dianggap kaedah terbaik mengatasi kelesuan sambil dapat menikmati urutan yang melegakan. Ia juga bagus untuk mendapatkan kesan awet muda.

Rawatan dimulai dengan urutan dibahagian belakang badan.
  • Sebelum urutan wajah dimulakan, terapi kecantikan akan memastikan facial points yang betul supaya rawatan ini berkesan.
  • Sungguhpun keseluruhan rawatan bertumpu pada muka namun, ia memberi banyak manfaat. Ia melancarkan perjalanan darah; merangsang saluran limfa dan urat saraf dibahagian muka supaya ia Nampak lebih sihat, segar dan berseri-seri.
  • Urutan dimuka tiada kesan sampingan.
  • Ia juga sesuai untuk semua peringkat umur.
Amalkan urutan wajah dan refleksologi muka 2 kali seminggu selama dua atau tiga minggu pertama. Kemudian bolehlah dikurangkan kepada seminggu atau dua minggu sekali.

  • Selain rawatan-rawatan diatas, Yoyoy Kamphora Spa juga menawarkan rawatan kuku tangan dan kaki.

2 comments:

Anonymous said...

Salam..Kak Huda...
Ape khabar?
Macam best je pakej ratu sehari ni...
Kak Huda ade byk pakej ke..


Bulan depan Lina nak kahwin..Nanti Nak datang Yoyoy Spa akak tolong pilih pakej mane yang sesuai dengan Lina ye..
Pertengahan bulan ni Lina datang...

missnieyda said...

Boleh tau tentang bayaran untuk dapat kan pakej ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...