Monday, January 11, 2010

Mengapa Malaysia dan Indonesia tidak berbaik?

Saya seorang Malaysian dan saya tidak memahami mengapa orang Malaysia dan orang Indonesia berperang dengan menggunakan mulut sejak kebelakangan ini.

Saya berasa perang yang kecil ini sia-sia. Tidak ada apa-apa yang baik akan berlaku. Hanya keburukan.

Saya harap hubungan Malaysia dan Indonesia akan lebih baik pada masa yang akan datang. Saya peminat lagu Indonesia! Cari Jodoh - Wali Band ~
Anda tau lagu ni? Lirik yang sempoi, kelakar, gile2 dan menghiburkan. Dan yang paling penting dapat menghilangkan stress...Lagu ini semakin hit..Hehe..Cube dengar ek..



Tolonglah jangan berperang dengan menggunakan senjata . Fikirkanlah tentang kanak-kanak yang juga akan menghadapi serangan ini dan kematian orang tidak bersalah. Lagipun, kalau kita bermusuh kanak-kanak yang akan menjadi dewasa pada masa akan datang mesti berfikiran buruk antara sama lain sebab peperangan sebelum ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...