Thursday, May 14, 2015

Rawatan Totok Aura Wajah di Yoyoy Kamphora Spa.

Totok wajah  adalah untuk menggantikan perawatan wajah dengan bahan kimia seperti suntik botoks, pembedahan plastik atau sebagainya. Totok aura, adalah teknik penekanan jari sambil menyalurkan tenaga dalam atau bioenergi ke dalam tubuh.

Terapi totok wajah adalah mencari titik tertentu dan kemudian mengurut dengan cara menarik kulit. Kuasa jari sememangnya lebih berkesan berbanding mesin. Ini kerana jari mempunyai aliran darah dan menimbulkan rasa suam apabila bertemu kulit. Secara tidak langsung sekiranya dilakukan setiap dua minggu sekali akan dapati kulit menjadi lebih tegang. Malah, pembentukan V dapat dirasakan terutama pada bahagian dagu.

Antara khasiat Totok wajah  di Yoyoy Kamphora Spa:
~ Melancarkan peredaran darah di wajah.
~ Menjadikan otot wajah  menjadi lebih elastik.
~ Meningkatkan regenerasi sel kulit wajah.
~ Menghilangkan sakit kepala dan tegang pada wajah akibat stress, vertigo, migrain, insomnia dan rematik.
~ Mengurangkan kedutan pada wajah & menjadikan awet muda.
~ Menjadikan wajah lebih bujur.
~ Membantu menaikkan seri wajah.
~ Memperkecilkan pori2 muka
~ Membentuk tulang rahang muka
~ Membantu "air bag" dibawah mata


Totokan yang digabung dengan teknik pernafasan yang mampu membentuk energi positif yang terpancar alam bentuk sinar yang disebut aura.

Apa itu aura? Aura adalah energi yang riang gembira, penuh semangat dan positif. Dalam kacamata ilmu pengetahuan, aura didefinisikan sebagai medan energi elektromagnetik tubuh yang bersifat melindungi, yang terletak di seluruh tubuh badan dari hujung rambut sehingga hujung kaki.

Melalui rawatan  totok wajah + aura, peredaran darah dan kerja hormon menjadi lebih lancar. Dengan demikian, tubuh lebih segar dan cergas. Totok aura wajah bermanfaat memperlancarkan peredaran darah, menyeimbangkan metabolisme hormon, meredakan ketegangan, mengurangi kedutan sekaligus menegangkan kulit wajah, mengurangi pengeluaran minyak tubuh, mata minus, dan sinusitis, meringankan penyakit susah tidur, sakit kepala, migrain, vertigo, mengeluarkan dan membuang energi negatif, membuat wajah tampak putih bercahaya, serta mencegah penuaan.

Jika Anda ingin merasakan manfaat dari perawatan kecantikan secara tradisional ini, sila hubungi kami untuk maklumat lanjut & temujanji:

1) Gombak, Selangor
No. 19-1, Jalan Pinggiran Batu Caves 1A, Taman Pinggiran Batu Caves, 68100 Batu Caves, Selangor. 03 - 6184 1455

2) Taman Melawati, Kuala Lumpur
No. 319A, Melawati Square, Lorong Kedah, Jalan Negara, Taman Melawati, 53100 KL. 03 - 4147 4479


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...